CLICK! CLICK!

Thursday, December 3, 2009

x fhm~ ptt ke x ptt...

aku salu terpk...slhkah menjadi baek? terlalu baek? Or jahat? ntah...sbb kdg kale manusia sentiase lupe...mksd aku LUPE pd kebaekan...lupe pd kebaekan? ape tu? haa...cani2~
mende ni slalu gak jd pd aku...n aku rase korg pun musti pnh alami mende yg same...tlg member tp last2 ble tyme kOrg nk mntk tlg ade je alasan terkuar dr mulOt best diOrg tu...haih~ nape ye? bkn ke wat baek di balas baek? tp aku x dpt pun balasan tu...tp aku tabah + sedapkn ati aku "x pe2 mungkin balasan tu aku dpt di sane nnt"...insyaAllah~ tp sediy...sediy ngan mereka2 ni... x terpk ke kl diOrg tgh susa pas tu mntk tlg n suddenly tyme tu gak la kwn2 yg die mntk tlg tu bg mcm2 alasan...x ke pedih tlinge tu dgr? cube la letakkn diri kOrg kt tmpt yg meminta pertlgan...x bleh ke salu pk cam tu? tp bkn sume mende kte bleh tlg Org...aku tau..papehal utamakn diri sndiri dl...if berdaya tlg x daya nah! enOugh...gitau je yg sbena2nye... jgn nk nipu pas tu kantOi lak dpn2...

+ cube kl Org tu wat kOrg rase annOying ke pe ke cpt je lekat kt pale Otak tu n blacklist cpt2 dr gud fren list...ceh! mulOt tu x abes2 nyumpah seranah...tp kl Org wat baek? lupe cam tu je kn? kn3? jgn jd cam tu...x baek...aku pesan ni utk diri aku sndiri gak...sbb jujur aku juge pnh wat + alami mende yg same...x bleh lari dr mende ni sume...tp bleh je avOid...pandai2 la...tuhan da bg akal utk pk mane baek mane buruk...+ jgn berat hati nk tlg Org laen...maybe skang tyme die...sOk lupe kte ke sape yg tau kn? kn3???~

p/s : benci Org yg pinjam dwet tp wat2 lupe nk byr...thnX a lOt...lenkali jgn hrp aku nk bg pjm lg...da serik~

3 comments:

Kamarul said...

senang saja...tiap kali awk buat baek ke, ikhlas kn diri. jgn mengharap ape2 balasan. barulah nnt awk x terasa...
lgpn, plaing kurang pn, bende baik akan dianugerahi pahala kalau kita ikhlas kn.. senyum sokmo k

arriefa said...

btOl...sy sentiase ikhlas...x kire la sape...btOl2...sy kene lebiy ikhlas lg lepas ni...cume sy nk diOrg seda~ tu je...

Anonymous said...

nme pon manusia..paham2 saje gelagat zaman sekarang ni..rambut same kaker tp ati len2..diorang xkan sedar slagi x kne btang idung sdri...

p/s: ko tinju je lelaju btang idung member pinjam x reti bayar tu..

Post a Comment