CLICK! CLICK!

Thursday, December 3, 2009

kOrekidOnggunestickCaklempOng~

pnt~ ari ni seharian training dlm blk gamelan br.. kOl 845am terjage...gOsh! aku terlmbt bgn...sebek terjage...kl terlajak tdO??? adOy~ haha...bsg la dOrg nnt kt aku...dtg lmbt sket sbb gi tuka bj dl kt blk * ade ke gi tumpang tdO blk Org bleh lak lupe bj dlm kete? ngeh3~ --> punce aku makin lmbt...duh~ training x stress just pnt sket + lunch mkn prOsperity! yes3! dpt gak mkn...x de mase lg nk g b4 diz sbb aku kn keje smpi ptg + aku ikt kakak aku blk... mlm aku da rest kt umah...pnt kn da seharian keje...x de mOod da nk mkn lua...mak aku msk lg sedapp...ngee~ btOl weh...ari tu, aku mkn nasik, daging rendang + dll, pas tu aku smbg mkn lOntOng n las skali laksa mak lOng aku...dap3~ ^^ rindu nk mkn mak msk T_T pas training ptg tu aku x blk blk...kl blk alamatnye mmg x dtg training blk la mlm tu...training mlm enjOy..tp tetbe si adam mengOng buang tebiat gi korek idOng die ngan stick caklempOng...


amalkan slalu adam, nnt kO bleh wat cam ni...femes abes! haha XD

hahaha! sume Org fOcus kt die *sbenanye x msk pun tp dak empunye stick tu menjerit eUWww! skwat ati...hahaha! malu abes adam...wakaka! aku da stat pening~ cpt blk....

No comments:

Post a Comment