CLICK! CLICK!

Thursday, December 3, 2009

kuat iefa! kuat!

pengalaman wat aku sentiase blaja
utk jadi lebiy kuat dr smalam
n cube sdaye upaye aku utk jd lebiy kuat
+ tabah dr sbelumnya...

pengalaman juge wat aku sedar
dlm dunia ade macam2 ragam manusia
kte x bleh nk samekn die ngan kite
kelemahan keburukannya
sumenye de hikmah di sebalik...

pengalaman menjadikan aku dewasa
dan berfikir lebih jauh
jgn lg ulangi kesilapan yg sama
yg x elOk hindari
yg mane baek kekalkan n tingkatkn lg...harus~

pengalaman wujud dr ape yg kte lakukn sbelumnya...
supaya kite sentiase blaja dan mengajar diri kita
menjadi manusia berguna..

pengalaman juga byk
mendidik aku utk lebih berhati2
menempuh mase2 mendatang...
jgn terlalu lembut dan baek...
byk yg ambil kesempatan
cube utk jadi kuat iefa!
sbb diOrg x pk cam ape yg kO pk...
yg diOrg tau melepaskan diri sndiri...
pepatah terbaek --> spt melepaskan anjing tersepit...
jgn nk slhkn aku...slhkn diri sndiri~


2 comments:

Kamarul said...

Tanpa hari semalam, tak mungkin ada hari ini....
Tanpa hari ini, tak mungkin ada esok
Jadi pengalaman itu mmg perlu ada...
Jadi betul la kate awk tu.. Belajar dari pengalaman...

arriefa said...

thnX awk ;) ingatkn sy slalu ye...

Post a Comment