CLICK! CLICK!

Monday, November 22, 2010

V.I.P Z.O.N.E


offer da aku trime awal2 lagi. just rase sebe salah nak pegi ke x...kazen aku offer VIP zone tapi aku kene dok ngan orang yang aku x kenal, tapi da jadi member pada kazen aku. *senior skolah die dulu* hurm~ kalau ikutkan hati aku memang nak pegi, tapi memandangkan hanya ada 2 orang kazen aku yang gi *tu pun diorg kat standing zone, bkn VIP*, maka ngan sebulat hatinya aku menolak sementah2nye invitation kazen aku tu -_-" *nak gi weh! ceh, mule la kan :P huh*

3 comments:

Amira Fadzil said...

aik..shout award kan da lps iefa..

arriefa said...

haah. x teringat nk post kt blog...lame da izzat offer. huhu. errr, tp x de la lmbt sgt pun kn? huhu

Faiz Syazwan said...

so x g la kan ni?x rugi pape pun..leh je tgk kat tv,ada ke?astro ke?hehe..

Post a Comment