CLICK! CLICK!

Friday, April 1, 2011

O U T I N G

festyme outing ngan member2 angklung, junior + senior.. agak ramai, n itu yang bes. aku memang suka kuar ramai2. bila makin ramai, makin meriah suasana. x gitu? hehe. n sebagai permulaan, aktiviti yang kami berjemaah terjah adalah ke wangsa walk berkaraoke n bowling. n aktiviti2 ni diroang telah dirancang lebih awal. aku just menjoinkan diri je. sumenye sporting n ade jugak yang malu2. yang x nyanyi langsung pun ade tapi jadi photographer kami la ye.. hehe. 



2 jam stengah lepas tu, kami makan2, solat n......... lahhh, ingatkan terus balik, rupa2nya diorang ada agenda laen,,, n tyme tu pun aku just tau ade senior percussion wat performance kt bukit bintang. n diorang kata nak bagi support kat senior2 tu. bila ditanya, sumenye bersetuju nak ke sana. n dalam terkejut pelik2 tu aku pun mengekor je la.. da sume x nak balik.  



naseb baek gak x bawak kreta *diorang plan naek bas n train*, kalau x mane muat nak hangkut 10 orang dalam 1 keta? x kn nak hangkut 5 je kan? lagi 5? gle bias n x adil. n kami akhirnya sampai gak kat rooftop lot 10. 



dah lah termasuk kat tempat yang salah. de drama pelik n sume dok ternganga2 tengok. dalam ati 'aik? x kan la senyap cam ni diorang nak perform? pelik ke hape?' haha. n n..... tetbe jiha kuar, masing2 tertanya2, ' nk kemana?' jiha jawab cepat2 'kita da tersalah tempat, tapi sape nak stay, stay je..' memang x lah. sume membontot kuar jugak. kuar2 je belok kiri then baru nampak show yang sbetolnya. siap ada lighting cup bagai 



*btol ke lighting cup? tibai je la ye....:P :P :P* siap de yang berhamparan atas tikar... eh? eh? laaaaaaaaaa...show untuk EARTH HOUR rupanya yang diorang eksaited nak tengok ni... memang meriah. ngan cameraman sana sini. ngan orang berasak2 ramai. memang sronok. n kami pun, ape lagi? camwhore lah!






frankly, ade junior2 angklung yang aku baru kenal tyme tu baru ade chance nak borak2, pastu siap kata ade junior muka sama cam aku. ok down -.-



sama ke? haha. layan je la. n paling aku nampak, dia camwhore cam aku gak. tu je la yang aku rasa sama kot?/ ;P n malam tu kami berjaya masuk melintasi main gate uia tanpa ditahan even jam da menunjukkan kol 1245am kikiki





thanks to all : najihah, bad, zakwan, rashid, amirul, zaki, akmal, dian, alin n sarah!

No comments:

Post a Comment