CLICK! CLICK!

Thursday, March 24, 2011

minggu yg B z z Z Z Z ~

jam menunjukkan pukul 1.09 am pada hari kejadian. sume duduk berselerakan n masing2 bz ngan presentation board masing2. n ade jugak yang bz wat model... ni view dari tempat aku wat keje. berselerak x hengat.. haha. 


tyme x seda gambar dorang di ambil ;p

 alamakkk!!! kantoi :P :P :P

beday boy.. boy ke? hahaha

multipurpose studio. sini lah tempat makan, tempat wat keje, tempat menyembang, tempat tdo, sume2 lah. kali ni aku memang btol2 berkampung kat studio. siap bawak baju n mandi kat kaed ni lagi haaa.. haha. festaim. malas nak balik2 bilik, buang masa. duduk studio ni kalau orang nampak kte ngantok ke pe, dorang akan hiburkan, remind n bagi smangat soh wat keje. makan pun ramai2. n keadaan ni berlarutan sehinggalah pagi. siap pegi breakfast lagi kat D' Mamak Corner 


pening lah aku tengok spek kau tuh! haha

n diteruskan hingga tyme studio.. haha. haru studio n ni jugak lah festaim gi studio ngan sempoinya. rasa ngantok toksah cakap, memang ngantok n pena x hengat tapi keje tetap perlu disiapkan. pas da submit pagi tengahari tadi, kami kemas studio beramai2. 

ape jeling2? tolonglah kemas studio! 

dah setel, kami pun kuar lunch ke kfc tmn melawati.. aku order skali krushes ni n bleh tahan sedap la rasenye

blueberry flavour

bersama2 snack plate. pegi balik aku terlelap dalam kereta. aduh~ letih sangat rasa. balik dr lunch, terus balik bilik n mandi siap2 untuk tido.. zzZ~ nyte people [even tyme tu tengahari membahang, wish klishe sebelum tdo] :P.. aku baru nak merasa nikmat tido tu kembali setelah sekian lama... :) kreoh~ kreoh~ zzzzzzzzzzzzzzzZZZ~ X')


 P/S : x hengat nk hamek gambar sendiri... aiyakkk :P

No comments:

Post a Comment