CLICK! CLICK!

Monday, November 8, 2010

new experience!



x penah terpk... just disebabkan x tau nk wat pe kat bilik [da mati kutu da], aku dengan sukarelanya ikut kawan aku ke ofis die. aku tau sket2 je pasal keje die. n sampai2 je sane, mula2 rase segan yang teramat [maklum la gi tempat baru, environment baru, orang2 x dikenali]... sampai2 lunch dulu, then baru gi tinjau2 kat bahagian blakang ofis, bilik operasi.. dlm ati *erm, sronok jugak keje sini* sebab 1st impression aku, nampak keje kat sini ok ok, pekerja pun ramah n paling penting, environment. aku sukakan suasana keje yang x stress n agresif. x suke keje ngan orang2 pasif, senyap je ofis nanti. hadui la~ lemah, lemah~ haha. gambar ni menunjukkan kegilaan. gila2 juga, tapi keje tetap mantoppp!!!

even sume lebih tua dari aku, tapi jiwa kami sama muda. ceceh! hehe


hah, kau kan. x agak2 nak meleding kat sini. wawa :P



dak ni anak adik bos. kire anak sdare bos la. berbelit2 nk describe. ngahaha

n petang nanti aku akan kesane lagi. nak tgk progress keje yang da siap n paling penting suara aku dlm cd buku tu. haha. cte psl suara, plan last min untuk guna suara aku untuk versi bahasa melayu n english. mula2 ya Allah,,, sumpah segan, sumpah malu. ble dengar balik suara sendiri, aku sendiri yang tergelak2. sampaikan mula2 aku suruh diorg dok luar n bagi aku dok sorg2 dalam bilik record suara. tp x lama pas tu, diorg masuk balik nak wat keje. aku lak? mula2 x record sepatah pun. just senyap n dok belek2 record2 yang da siap. da bebrape lama pas tu baru aku gagah n berani nak record suara depan diorg suma. record suara x sama cam karok. karok x perlukan nada n intonasi. tp untuk recording bahan bacaan kanak2, aku diperlukan untuk membuat intonasi riang dan bernada. haha. mula2 aku diajar, n lama2 edit mengedit pun aku wat sndiri. alhamdulillah~ dpt 1 pengalaman baru disitu :)



P/S : aku terpk, nape la aku x blaja wat mende ni b4 aku gi heritage dulu??? hurm~ sgt sgt berguna sbenanye...

2 comments:

Anonymous said...

kerja baru yg amat mencabar. Ucap selamat berjaya, di atas kerja yg baru ini .hehehe kerja utk mendidik anak bangsa, bukan suatu yg mudah. hehehe

p/s: brapa Royalti yg dibayar utk setiap cd yg dijual? ;);)

arriefa said...

x pk pun psl royalti tu sbb x terpk pun nk siyes dlm bidang ni. im just trying for fun n nak gain new experiece.. :) da siyes nnt br pkkan psl royalti ni

Post a Comment