CLICK! CLICK!

Monday, July 5, 2010

mentOr 4


mule2 aku x layan sgt rancangan realiti mentOr ni... tp da dOk umah tyme2 cuti ni, ni je la mase nk ngadap tv... festaim tgk, aku rase peserta mentor kali ni x brape mantap vOkalnye...aku just bg pandangan aku je...sbb vOkal dOrg2 ni de naek de turun, mksd aku kdg tu best didgr, kdg x sdp lgsg...1st tyme aku tgk, tyme tu adik adi x kene kuar lg dr mentOr...siyes.suare die agk cungap n tersekat2...dlm ati terdetik 'die nye sOre x bes...mlm ni musti kuarnye la..' tgk2 terkeluar btol2 lak mlm tu...adeh~ tp x pe..kasik peluang pd yg lebiy berbakat...heheh...

n mlm juara ni, mad, adi n nani berentap...dr awl aku tgk, mule2 sume persembahan mendatar je...bOsan pun ade..smbl2 tgk tu aku makan nasik...sebek lauk sdp2..smbl sOtong, ikan patin msk lemak tempOyak ngan aym gOreng berlada...berselera aku mkn, nk2 lak tgh cuace sejuk cani...mmg mantOp la...siap2 mkn, cuci pinggan n smbg tgk mentor blk..persembahan 1st yg aku tgk agk memikat hati x sangke lak persembahan nani...n da mmg rezeki mad, n aku rase die pun layak...muke pun de mirip2 black da aku tgk...huhu...papepun, cOngratulatiOn 4 da winners..



p/s : ziana sndiri pun terkejOt...x sangke prOtege die menang...:)

No comments:

Post a Comment