CLICK! CLICK!

Sunday, June 20, 2010

my weekend with him~

dlm 2 minggu ni aku asek dOk ngadap die je...sape die? hurm~ jap gi aku knlkan kt kOrg in detail k :) die ni bkn Org melayu or cine, tp Omputeh...die ni la yg byk tlg kami utk narratOr videO heritage kami...tp, die ni teramat la pelat ngan lOghat Omputehnye...sO aku kene la ajr die ckp melayu...minggu lepas puas gak dOk ngaja die nih...smpi terbelit2 lidah die..haha XD mOktar lak dOk tegO aku.. 'jgn tensen sgt...' hahah..agk la..saket pale aku dOk ngan die ni tau...huhu..tp x pe, sbb ngan bantuan die gak la videO kami ni dpt disiapkn..heheh...n skali lg aku terpakse kOrbankn weekend aku krn jOey...aku kene ajr die lg...urghhh!!! x pe2 cOz aku bleh thn lg ngan karenah die..lame2 dOk ngan jOey ni lyn lak...aku pun da tau tang mane die salu slp n die pun da makin prO skang...hehe...pas ni nk abeskn sket mase lg ngan jOey...n then aku bleh mOve On wat keje laen lak..hee~


sape jOey? eheh...die la sOftware narratOr videO kami...nk dgr sOre die meh dtg exhibitiOn :D




p/s : aku br tau kl spasang husband + wife tu, kl diOrg cerai setan yg dOk hasut sOh cerai tu akn dinaikkn pangkat...ahaha! walawe~ btOi ka? x bleh blah de pangkat...pangkat ape? sarjan? ekeke~ wallahualam =)

No comments:

Post a Comment