CLICK! CLICK!

Saturday, June 19, 2010

bagi smangat!

pagi ni agk awl aku bgn n keje aku dOk membOdek blOg...update blk mane yg ptt..slame ni aku pki tulis n setting je mane ptt dl..*xpe nnt2 bleh edit blk...idOp single ade yg sOnok n ade yg x...tp ngan ape yg berlaku pd aku skang byk membuatkn aku blaja n explOre lg ape tu kehidupan...bg pihak aku, x de masalah lgsg timbul n berjln baek spt biase...tp mungkin ade hikmah ats ape yg terjd,,,membuatkn aku perlu perbtOlkan lg pilihan aku...

btw, ari ni rumet *erk...rumet ke? ahaha~ ade exam EAP...::english academice purpOse:: kn2? kl x slp aku la...sbb aku x amek lg subject ni...n bakal amek next sem...bunyik cam senang, tp x semudah disangke...sebek gak x amek sem ni..ngan keje yg menimbun, x bleh lgsg nk cilOk study...n dOrg sume pun bg nasihat jgn amek tyme sOtsem ni..aku anggukkn aje la..eheh~ pas ni aku nk bersiap2 gi lunch ngan kwn aku si nOnie ni sO dat die bleh get ready awl utk exam kOl 3 nnt...all da best ya! aku? Oho~ sem ni x de exam...sO bleh kelepakan sket kt situ...aku da mule rase busan skang..dem~ *cpt2 pk nk wat pe ari ni..OMG! x nk mati kebusanan! plz plz plz!


No comments:

Post a Comment