CLICK! CLICK!

Friday, November 13, 2009

orang terbang~~~

x sempat berblOg utk smalam...ntah nape line bengOng yg amat~ main tOpic...nk dijadikn cte aku n kwn aku nk g setelkan saman, rOad tax + insurans kete aku...puseng punye puseng x jumpe gak balai pOlis yg dicr...mane ye? *signage yg akk aku bg--> balai pOlis tu dkt ngan uda Ocean...aku pun pening air...hengat uO tu de 1 je ke kt kl ni? aku pun cal blk tanye die...die jwb " ala,,,yg kte bwk kwn hasnu p mkn tu...yg dr abu dhabi tu...ingat x?" ha...aku br teringat...haha...mengOng...On da way ke sane, aku pun terstuck dlm trafik jam...tp kire Ok lg sbb still dpt gerak sket2...xde la x bleh gerak lgsg~ dlm tgh dOk melayan2 lagu smbl merilekkn pale, aku nmpk dpn kete dpn aku [*tehee~] , de sOrg mat indOn ni nk melintas...tetbe dtg 1 mOtor ni, agk laju...x dpt nk elak da n terrrrrruuuussssss melanggar indOn tu td [yg lgr tu melayu keding]...tercampak la mamat td lalu terpusing---*switch* td die dOk ats mOto, skang moto dOk ats die...haha! siyes wey...mmg cam dlm muvie --aku rase ni lg masyuk tgk-- yg plg cOol skali dlm adegan ni sape? ha...musti la mat indOn tu...die ngan steady nyapu abuk kt baju n stOkin lusuh die [stOkin die x kOyak tp da lusuh] , die pun bgn ke tepi ngan wajah yg terpinge2...haha! [fresh lg dlm Otak aku wey jln cte die] wakaka! mat moto td lak angkt tgn isyarat *ei hapeda kau! mate letak kt mane wey? lintas x tgk dl ke? $^$@)%* aku assume je die ckp cm tu sbb die mmg mrh gle tyme tu...die pun bgn n tOlak motO ke tepi...n aku? aku trs tgk side mirrOr nk tgk pe jd...yg sempat aku nmpk diOrg sume ke tepi n de 1 kete stOp n bkk pintu...+ yg bestnye, x de berlaku pertumpahan darah setitik pun, due2 steady ala2 macHo gitu...padahal kl nk diikutkn, pth da tengkuk si mat mOto tu + si mat indOn tu patah kaki die...

andaian aku :
1) diOrg tercampak terOk tp x de sOrg pun cedera, luke sket pun x de--tu yg aku nmpk la--
2) mat mOto tu yg terOver campak dlm kes ni...siap berpuseng ditimpe moto lg...mat indOn? steady dOw~ *benefit jd Org yg bertubuh berisi*
3) aku stOp? o...tidak2...bhy utk aku trn n tlg...laen la kl aku ni llk...niat nk tlg tu mmg de...tp keadaan + situasi x mengizinkan...+ ntah2 kehadiran aku x membantu lgsg pun nnt~

bertafakur aku sekejap~ terkesima...---~

No comments:

Post a Comment